sreda, 12. avgust 2009

Rock žur Luče

Pretekli vikend se je v Lučah, mojem domačem kraju, odvijala 40. tradicionalna prireditev Lučki dan. V sklopu Lučkega dne se je v petek zvečer odvijal Rock žur. Nastopile so skupine Maryland, Rattlesnake, Bohem in Kačji pastirji. Med nastopi skupin pa nas je zabavala žonglerska skupina Čupakabra. Glede na to, da smo bili ogranizator celotnega Lučkega dneva člani Turisičnega društva Luče, nisem imel kaj veliko časa za fotografiranje. Vseeno pa sem na kratko zabeležil dogajanje na Rock žuru.

Prvič sem tudi slikal v takšnih pogojih in moram reči, da se mi je kr dopadlo:) uporabljal sem objektiva 50 f1.8 in 17-85 is ter bliskavico 430 ex ii. Po pregledu slik na računalniku sem ugotovil, da je veliko bolje slikati brez bliskavice, ker se ohrani ambientna svetloba. Vesel bom vsakega mnenja in kritike!

RockŽur Luče v slikah:





















Ni komentarjev:

Objavite komentar