sreda, 22. julij 2009

Lefkas 2. del

Peti dan smo se skupaj odpravili na jug otoka, mimo mesta Vasiliki do skrajnega rta Ducato. Na rtu je svetilnik, ki je bil zgrajen leta 1913. Kot se vidi na slikah je zahodna obala precej drugačna od obale na vzhodni strani. Vse plaže so nekoliko težje dostopne zaradi visokih klifov.

Pogled na svetilnik na rtu Ducato

Na skrajnem jugu Lefkasa

Svetilnik

Za tem smo se podali proti najbolj znani plaži Lefkasa, na plažo Porto Katsiki. Do plaže je hoje slabih pet minut (80 stopnic). Ko si enkrat na njej in se hladiš v morju sploh nimaš več občutka da si na tako lepi plaži. Šele ko se vračaš nazaj in se še enkrat ozreš na celotno plažo te spet prevzame.

Porto Katsiki z obale

Porto Katsiki z razgledne točke

Pogled proti severu

Po kopanju na Porto Katsikiju smo se odpravili še na plažo Gialos, ki je prav tako zanimiva. Zelo dolga plaža, nobene gužve pa še cesta je speljana do obale. Kot sem že dejal, je vsaka plaža posebna in lepa po svoje.

Plaža Gialos

Hitro je minil tudi peti dan. Po plaži Gialos, smo se odpravili nazaj do hotela. Pot do hotela je bila kar zanimiva, saj sva prejšnji dan dobila drug skuter, ki je imel enkrat manjši tank za gorivo. Ostala sva že skoraj brez, ampak naju je rešila cesta, ki se je zadnjih šest kilometrov proti mestu Vasiliki samo spuščala.

Šesti dan sva se dopoldne sama z Neli odpravila proti slapovom, ki so od mesta Nidri oddaljeni dobre tri kilometre. Ko se cesta konča, je potrebno prehoditi še dobrih 400m in pokaže se čisto drug svet.

Ogromna kobilica, ki naju je pričakal takoj ob začetku peš poti

Midva

Po končanem ogledu, sva se odpravila v glavno mesto Lefkada, si ogledala ruševine trdnjave in dvižni most, ki povezuje otok s celino.

Ruševine trdnjave

Iz obzidja trdnjave je lep pogled na dvižni most in kanal kjer plujejo jadrnice in čolni

Mesto Lefkada

Cerkev v Lefkadi

Okoli dveh popoldne smo se odpravili do mesta Agios Nikitas, nekaj na hitro pojedli in počakali na ladjo, ki nas je odpeljala do prekrasne plaže Milos.

Plaža v mestu Agios Nikitas

Plaža Milos

Še zadnji pogled na plažo Milos

Sedmi dan nas je čakala še zame najlepša plaža Egremni. Res, da se je treba za to plažo malce potruditi, vendar je trud hitro poplačan ko vidiš kaj te čaka. Do plaže Egremni je iz Nidrija ca. 35km. S tem, da smo del poti spet opravili po bližnjici :)

Plaža Egmerni 1.

Egremni 2.

Še poziranje moje drage

Popoldne smo se okoli štirih odpravili iz plaže, da smo se potem še v miru najedli, si spakirali in pripravili za odhod, ki nas je čakal naslednji dan.

Še zadnji pogled na plažo Egremni iz bara, ki se nahaja tik nad njo

Še pogled na "raj za surferje", ki se nahaja v mestu Vasiliki

Pogled na hribovit del otoka in hotelsko mizico

Letošnji dopust je bil res nekaj posebnega. Prvič že zaradi tega, ker se po petih letih spet vračama v Grčijo :), drugič zaradi čudovitega otoka in plaž, ki jih nudi, tretjič zaradi izjemno prijaznih in gostoljubnih ljudi in še in še bi lahko našteval. V prihodnje bova verjetno nadaljevala z dopusti na ostalih grških otokih, ampak 100% se na Lefkas še vrnema!