četrtek, 5. februar 2009

Krvavec in test smuči

Evo me! Spet po dobrem mesecu ena objava, pa še ta ni nič posebnega, ampak prijelo me je! :) Včeraj sem se... ne začel bom od začetka. Kot sem že omenil, delam za smučarko znamko Atomic kot promotor, svetovalec za smučarsko opremo. No in ker se čez dober teden odpravljamo na smučanje na Kronplatz sem ugotovil, da rabim ene veleslalomske smuče. Zdaj si lastim slalomske in na dolgih in širokih progah bi se mi kar malo tožilo po smučkah z manj poudarjenim stranskim lokom. Zato sem se odločil, da jih moram nekje dobit. Če ne drugače, da si jih vsaj sposodim. Prejšnji teden sem klical uvoznika in ga vprašal, če ima kakšne veleslalomske smučke za test, da sploh vidim kako to zgleda. Rekel je, da trgovinskih nobenih, lahko pa mi posodi tekmovalne za stestirat. Ok, bom poskusil. Upal sem, da jih bom lahko stestiral že čez vikend, pa je blo slabo vreme. Zato sem ves nestrpen čakal da se vreme zrihta in da skočim na Krvavc.

No in... Včeraj sem se zjutraj zbudil, pogledal na internet kako je vreme gor. Pisalo je da je jasno. Pogledam čez okno...oblačno in rahlo megleno. Zaspim še za 15 min in spet preverim vremenske razmere na Krvavcu. Jasno...temperatura 0 stopinj. Ok, grem! Hiter sem se obleku, najedu in gasa proti Krvavcu.
Ko pridem do spodnje postaje, še enkrat pogledam na ekran in vidim da je deloma megleno. Pa še lučka za meglo je utripala. Mislil sem si: Pa ne nooo! Nč, če sm že tu grem gor! Ko pridem gor, se je megla zadrževala do Plaže, zgoraj pa jasno brez oblačka.
Ko pridem na vrh, sem se ogrel in si zapel smučke. Imel sem kr malo rešpekta pred njimi. Po dveh previdnih vožnjah se mi je kr smejalo!! Kake smučke ej!! Neverjetno stabilne pri višjih hitrostih, v zavojih, kot da bi vozil po tirih!! Po parih vožnjah se je megla, ki se je zadrževala med zgornjo postajo kabinske žičnice in Plažo, razkadila in nastala je prava idila!

Čudovito vreme na Krvavcu (slikano z mobitelom Sony Ericsson K800i)

Zato imam rad zimo...(slikano z mobitelom)

Smuka je bila res odlična. Gužve nobene, sneg tud v redu, le v zgornjem predelu je bilo ene 10 cm novega snega in smučke niso imele prave opore, zato sem raje smučal nižje, kjer je bilo fajn trda podlaga. Smučal sem brez postanka do 12ih, skočil sem še na hot dog in čaj.
V desetih minutah je iz take idile, kot se vidi zgoraj na slikah, nastala katastrofa. Megla se je spet nakopičila in smučanja je bilo konec.

Smuči, ki so mi polepšale dan:) Dolžina 183, R 23m

Še enkrat sem šel na šestsedežnico, ampak smuka dol je bila...je ni bilo. Sredi megle imaš občutek da se boš zgubil in sploh ne veš kej si. Odločil sem se, da nima več smisla. Odpravil sem se v dolino ter nazaj v Ljubljano. Še en lep dan je za mano. Smučke pa...noro res. Tak užitek kot slalomske nudijo v kratkih zavojih, ga veleslalomske v daljših zavojih in pri višjih hitrostih. Te pa sploh!

Medtem ko sem jaz smučal je draga trenirala, po treningu pa se takole kratkočasla:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar