četrtek, 11. december 2008

Dolgcajt

Evo me! Po dolgem cajtu se spet mal javljam na blogu. V tem času se ni zgodil nč kej novga, razen tega, da delam promocijo za smučarsko opremo Atomic. Padel je že tudi prvi sneg, ampak v Ljubljani ga je blo le za vzorec, ga je hitr dež pobral.

Joj na živce mi gre že to vreme!! December je že, cajt bi že bil da bi blo vse pokrito s snežno odejo, ne pa da dežuje že dobra dva dni pa bo še cel teden. Upam, da bo vsaj na smučiščih snežilo, ker že komaj čakam, da otvorim smučarsko in turno sezono! :)

No, kar se spodnjih slik tiče, ratale so v teh deževnih dneh, ko itak ni zunaj nič pametnega za počet. Zato sem se s fotičem mal noter igral...


Neli izpolnjuje evidenco počutja (za trening) :)

Seznam za fasngo

Nelikin poškodovan prst :(

Pušlc, ki sem se ga "lotil" k sm se učil sociologijo, pa mi je blo dolgcajt :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar