torek, 21. julij 2009

Lefkas 1. del

Končno je prišel težko pričakovani julij in z njim dopust. Letos sva se odločila za nekoliko manj poznan grški otok Lefkas, ki pa ni za to prav nič manj zanimiv kot ostali otoki. Ravno obratno. Otok ima najlepše plaže kar sem jih kdaj videl v živo.

V nedeljo, 12.7. sva ob 8:05 poletela iz letališča Jožeta Pučnika proti vojaškemu letališču Prevezza, ki je od leta 2003 odprto tudi za javni promet.

Odhod iz letališča

Še zadnja slika pred odhodom na avion

Zadnji del našega aviona

Takoj po vzletu

Nekje v Grčiji

Že na grških tleh, na letališču Prevezza. Baje da se ne sme slikat, ker je vojaško letališče. Ups:)

Po prihodu na letališče je nas že čakal avtobus, ki nas je nato pripeljal do otoka Lefkas in razvozil po otoku. Prvi dan je bilo precej vetrovno in nič kaj toplo, tako da sva ostala brez kopanja. Popoldne nas je v hotelu obiskala vodička in nam predstavila izlete in podala pomembne informacije. Popoldne sva že rentala skuter in se zapeljala do glavnega mesta na otoku Lefkade.

Naslednji dan sva se odpravila proti visoko ležeči vasici Karya, kjer sva srečala tudi najina "pajdaša" Anjo in Robija. Ugotovili smo, da imamo iste plane, zato smo se naprej odpravili skupaj. V Karyi smo si ogledali tudi muzej, kjer je neka gospa Marija izdelovala prtičke z eno roko.

Zvonik v Karyi

Prtiček, ki jih je izdelovala gospa. Zanimivo je, da je na obeh straneh isti vzorec.

Po ogledu vasice in muzeja smo se skupaj odpravili proti Agios Nikitasu in nato predčasno zavili na plažo Kathisma.

Pogled na Agios Nikitas

Plaža Kathisma

Pravljična modrina

Po popoldanskem kopanju smo se odpravili proti mestu Lefkada in si ogledali samostan Faneromeni. Od tu je bil tudi lep razgled na plažo Agios Ioannis, ki je raj za kajterje.

Pogled na plažo Agios Ioannis

Samostan Faneromeni. Ženske morajo imeti pokrita ramena in kolena, zato so ob vhodu v samostan ogrinjala.

Večerni sprehod po pristanišču, ki se nahaja v mestu Nidri. Ladje vozijo vsak dan na različne izlete.

Tretji dan smo se odpravili na južno stran otoka do mesta Vasiliki in nato do plaže Agiofili. Pot do plaže je nekoliko zoprna tudi zaradi pajkov, ki visijo na svojih mrežah nekoliko nad glavo. Pa še kar veliko jih je. Na splošno pa na otoku ni veliko nadležnih živali razen komarjev. Po kopanju smo si privoščili kosilo v mestu Vasiliki.

Plaža Agiofili

Grška solata...

...in sveži lignji na žaru

Pozno popoldne smo obiskali še plažo Rouda pri naselju Mikros Gialos, kjer smo ostali do večera.

Četrti dan sva se z Neli odpravila na izlet z ladjo Odyseja na otok Meganissi in Skorpios. Ogledali smo si jamo Papanikoli, kjer se je med II. svetovno vojno skrivala podmornica in oskrbovala otok Lefkas. Na Meganisiju smo si v vasici Spartokori ogledali stiskalnico oliv, kjer pridobivajo olivno olje. Nato smo se odpravili na bližnji otoček, kjer so nam spekli in pripravili kosilo (Souvlaki). Po kosilu smo imeli čas za kopanje nato pa smo obkrožili otok Skorpios na katerem je bival grški milijonar Onasis.

Jutro v pristanišču, Nidri. Ob pristanišču so same restavracije oz. taverne

Na otoku Meganisi, vasica Spartokori, kjer smo si ogledali stiskalnico oliv.

Vasica Spartokori

Pogled iz vasice Spartokori

Tudi takšni avtomobili se najdejo z verigami namesto vrat :)

Naša ladja Odyseja. Čas za kopanje in kosilo.

Pečejo Souvlaki (nabodala)

Hiša milijonarja Onasisa. Sedaj občasno prihaja sem njegova hčerka.

Pristanišče za ladjo bogatega Onasisa

Tako se je zaključil najin četrti dan. Po končanem izletu sva zaplavala še v hotelskem bazenu, se najedla in odšla spat.